lördag 23 juli 2011

Hälsa på hundar...

Idag är det strålande sol medans jag såg att längre söderut är det spöregn. Nej då måste man ju vara ute så mycket som helst. Man vet ju aldrig om det skulle komma hitåt också.
Jag ska i alla fall tvätta på eftermiddagen Det måste också bli tillfälle att åka och kika på de där hundarna. Tiken Candice är kanske en möjlighet att kunna ta, men det beror ju på om ägaren vill ha oss som fodervärd eller så. Vi skulle få ha den som prov en vecka sa hon.
Jag vet egentligen ingenting om det där med fodervärd så det skulle jag bra gärna vilja ha klart för mig. Kostnaden för hunden vid köp kan ju bli rätt dyrt kan jag tänka mig.
Det återstår ju att se, vi ska hälsa på dem idag tro jag.
Måste j u ut och helghandla lite mat också.
Har ni tänkt på att jordgubbarna är fortfarande dyra, när ska de egentligen bli normalpris på dem?
Kanske man tjänar på att plocka själv!

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är dyrt att skaffa hund och kostnader sedan. Lycka till helt enkelt då!/Har käpt jordgubbar för 25 kronor kartongen, vet inte om det är dyrt men smakar det så kostar det väl... Här är det molnigt och runt +20 grader nu. Pappa har talat om att det var strömavbrott i 1 ½ timme härom natten. Jag och mamma märkte dock inget.

    SvaraRadera
  2. Söt hund, ser ut som en stor nallebjörn, men är den inte lite stooor???

    Lycka till!

    SvaraRadera