tisdag 8 juli 2014

Värmen fortsätter....

Det ser verkligen lovande ut de här semesterdagarna. Jag hade planerat in att storstäda hela veckan ,ett rum i taget alltså. Men det får bli på kvällstid eftersom det är för varmt för denna aktivitet på dagarna.
Har ju ingen bil just nu, för efter 19 år så har den gett upp tror jag. Skulle starta den igår , men det var inget liv alls i den.
Har en historia om verkstäder just nu men den visan drar vi någon annan dag.
Jag har ju tänkt som så att blir det mycket dyrt att reparera en så gammal bil så får den bli till försäljning av något slag. Men hör ni , man blir verkligen beroende av en bil också då man alltid har haft en för att ta sig överallt.

Jag behöver ju egentligen inte någon eftersom jag kan åka tåg till jobbet, men vi har alltid varit ute på vift då jag varit ledig och inte behövt passa buss- eller tågtiderna.

Ja ja det löser sig förr eller senare....

I morgon blir det förmodligen en promenad ner till havet, med fika  mm. Det är ju så nära  och går man på förmiddagen så hinner det inte bli för varmt att gå.

Cykeln sålde jag för ett par år sedan då jag bestämde mig för att inte behövde en mountainbike här i detta område. Jag är ute efter en cykel ,damformat och gammeldags nu.

Må så gott och njut av det vackra vädret! Kramiz!





                                                                   Lånad från google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar