lördag 20 april 2013

Fredag och lördag.......



Igår var jag på min kurs hela dagen och sedan stannade jag kvar på stan för je slutade lite före mig och då gick  vi lite runt på affärerna. Jag köpte ingenting, men Je hittade ett bar jeans. De hade 25 %  på alla jeans igår och troligen idag också.
Vi fikade lite på Arkens cafe´ man blir rätt sugen på något när man är nere i stan, törstig framför allt.

Jo skulle ta bussen ner  för hon hade en klipptid vid 16.00 och efter det så gick vi lite mer in och ut i affärerna. Åkte sedan till Willys och Coop för att komplettera lite varor som ju var billiga där.Efter detta så gick färden direkt hem för Madicken var ju tvungen och gå ut och sedan blev det kycklingtaccos.

Idag lördag har jag inte gjort så hemskt mycket, mer än promenerat med hunden i det fina vädret, fast blåsten har vi kunnat vara utan. Tvättat för fullt för i morgon kanske det blir en tripp ner på stan också. Je ville till Rusta och sedan vet jag ju inte om vi stannar för att se Yohio på gallerian. Han skulle signera sin nya skiva och förstås sjunga några låtar.
Det lär nog bli mycket folk i alla fall och det är ju inget kul att behöva  trängas med en massa folk heller. Vi får se vad de övriga tycker här, vill de se honom så stannar vi ju annars far vi hem.


Njut av det fina vädret nu i helgen, och kolla om ni ser några nya vårtecken också. jag såg att krokusen blommar för fullt i stan  och här utanför börjar påskliljorna komma hos grannen.




















1 kommentar: