söndag 11 november 2012

Mera regn!



Ja,  det har regnat mest hela dagen idag. Vi for ner på stan och gick i en del affärer för att se vad det reades för kläder. På gallerian fick vi en skymt av Jill Johnson, hon höll på att stämma och kolla in sin gitarr då vi gick förbi,
Det blev ett litet stopp på Coop också innan vi for hem. Jo förresten ett stopp till vart det ju på Strömsknallen, vilket jag inte varit in på flera månader alltså. Men där köpte jag ett paket tvättmedel och handkräm. 
De har mycket bra skor där också, lagom dyra. Jag hittade ett par läderstövlar som jag tyvärr inte köpte. Ska vänta lite till lönedags så hoppas att de finns kvar så. Tjejerna behöver något varmare på fötterna när snön kommer, nu går ju alla i så kallade gymnastikskor eller sportskor.

När jag kom hem så var det tvättstugan som kallade på mig och sedan hjälptes vi åt med middagen som blev    
panerade torsk potatis ärter och hollandase sås ( eller hur det nu stavas) Till efterrätt eller då jag var klar med tvätten så åt vi tårtan.

Nu ska jag gå och kika påp spårlöst i alla fall sedan blir det natti, natti tror jag!

Vi syns här snart igen..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar