onsdag 26 september 2012

Madicken forts.......


Jag lovade att tala om hur min dag varit. Naturligtvis syntes det på vädret att det snart blivit riktig höst för det har regnat och regnat hela dagen tror jag. Men jag har i alla fall trotsat regnet och varit ute på långa promenader.
Har fått smaka lite god ost av matte. Ska få följa med en helgdag till stan och vi ska gå in och prova ut ett nytt halsband till mig på Djurmagazinet. Där hörde jag att man får smaka på levergodis också och sådana bitar älskar jag ju. Så gissa om jag läääääängtar till den dagen!

I kväll var det något som hette "Tjejkväll" nere i stan,alla affärer mm skulle ha öppet till sent på kvällen och mycket rea var det också.
Jag var inte ett dugg intresserad fast jag är ju en tjej förstås. det skulle nog inte bli så kul för mig för då skulle jag ju bara få sitta och glo utanför affärerna för man får ju  inte gå in där om man har fyra ben sägs det ju.

NEJ FRAM FÖR" TIKARNAS KVÄLL"! Oj vad kul vi skulle ha haft ,springa runt, runt i alla gallerior och jaga varandra. :)

Som jag sade i morse så får ni vänta lite på tårtan men den som väntar på något gott väntar inte för länge eller hur det nu var det hette!


Voff,Voff på er  och dröm sött för det ska jag göra!





P.S. Glömde berätta att jag blev lite rädd under min morgonpromenad för jag såg något som låg och rörde sig lite längre bort på vägen. matte frågade om vi skulle ta oss en titt på detta underliga. Jag svarade inte men vi gick sakta mot odjuret,guuuuud va rädd jag var. Nå väl framme vid grejen så nosade jag på den och den flyttade sig lite framåt,och vet ni  ODJURET var bara en BADBOLL på rymmen! D.S.

















1 kommentar:

  1. Trist med regn, tur att vi inte måste ut utan har vår låda ;-)
    Ni hade säkert en mysig dag ändå. Du var modig som gick till det där läskiga, skönt att det bara var en badboll på rymmen!

    =^.^=

    Mjuis å en kram till matte från vår!

    SvaraRadera