söndag 22 april 2012

MÃ¥ndag morgon!

Idag regnar det och förmodligen så är det enbra hjälp till den snö som inte vill smälta riktigt.
igår var det riktigt soligt och till och med varmt. Vi for ner till den nya lägenheten med lite grejer , småsaker mm.
Det är ju inte förrän den 1 juni vi ska börja bo där,men då finns det tid till förråden också. Mycket ska nog slängas,men får hjälp med det i helgen och jag hoppas att tippen är öppen också. Jag vill inte köra med släpvagn själv.
De hade en öppen hus variant på tippen i helgen,bjöd på fika och koppen fick man behålla. Jag hoppas att det är öppet tilll helgen vare sig det är fika eller inte.
Det verkar nog gå åt rätt håll nu med jobb,rektorn på en skola i stan skulle ringa mig i veckan. Personalen vill att jag ska komma och jobba. Mitt initiativ att jobba me invandrare. har ideer till tusen att dra till också.
Jag var dit och pratade med dem i fredags och de verkade ju rätt okej då.
Idag ska jag nog inte göra så mycket mer en handla,och skura golv och dammsuga.
Ni får ha en bra dag trots regnet!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar