måndag 23 januari 2012

Ny vecka ......

Idag har jag varit ner på stan och till en ny tjej på Miroi,Erica skulle jobba med de som går sercviceutbildningen ett tag nu. Lite synd att behöva byta för jag kanner ju Erica nu och vi har byggt upp saker och ting när det gäller när,var och hur om jobbsök. Fast man kan ju hoppas att de har ett sådanrt samarbete där att de h jälper varandra med att maila över vår information till varandra.

Jag ska vänta denna veckan också med att ringa hon i Nordmaling, det kan ju komma besked där om jag fått något förskollärarjobb eller inte. Vill ju inte vara så påflugen heller känns det som. Man ska ju i och för sig visa att man är intresserad av tjänsterna men ej i detta fall. Lagom är ju bäst!

Vädret här är rätt grått men ingen nederbörd och det är ju bra. När jag for hem så såg det ut som sola ville fram också. Jag tyckte det klarna de upp ordentligt men det blev inget mer.

Stannade på vårt ICA och inhandlade lite till middagen. Jag tänker fixa pasta,med bacon och jag gör en äggstanning på det och kryddar sedan med salt och kryddpeppar . Det skulle ta ungefär 20 min så det blir alldeles utmärkt.
Man kan ju ha i vad man känner för,korv skinka också.

Nu ska jag ta en sväng med Madicken, vi syns senare....

1 kommentar: