tisdag 24 januari 2012

Gråmulen dag...

.....men det kanske blir bättre framåt dagen. Idag ska jag inte göra spå mycket mer än fara på affären och göra lite matinköp igen,det ser så tomt ut där i kylskåpet.
Det kan bli lite badrumsstädning också.
I kväll är det informationsträff på gymnasieskolan om något val de ska göra till nästa årskurs. Det är intressant tycker jag så jag ska fara. Visserligen gillar jag inte mörkerkörning längre men jag måste ju om jag tänkte mig ditåt.
Det är så jobbigt att köra just E:4 an på kvällarna för det går inte att ha hellyset på för om det är trafik så ska det ju bländas av stup i kvarten. Jag har oftast bara halvlyset det tycker jag går alldeles utmärkt.
Jag kör j u inte så fort heller,men man måste ju vara speciellt vaksam då man kör sent för alla vilt som kan ha hamnat på fel sida av viltstängslet.

Må så gott go vänner vi ses i morgon!

1 kommentar: