måndag 19 december 2011

Måndagen innan jul.....

Det snöade bra länge i går kväll,och lite grann i morse. Det är kring nollan så det är slaskigt på vägar och gångbanor. Blir nog kallare denna natt tycktes de lova från SMHI och det hoppas jag verkligen, för nu vill vi behålla resten av snön och lite mer är faktiskt välkommet!
Jag hade tänkt skura golven idag, för i morgon så måste jag fara till stan och det tar nog hela dagen.
Onsdag blir nog en rätt snabb tripp dit också. Jag tänker i alla fall handla det som är kvar i morgon för sedan ska jag bara ta igen mig lite och invänta Erica som skulle höra av sig om jobb mm, och det blir ju på torsdag.

2 kommentarer:

  1. Vi har fått snö i Sthlm också och det snöar fortfarande! För min del räcker de ca 5 cm som har kommit!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
  2. Det finns absolut både för- och nackdelar med snö. Det blir ju ljusare men kan också leda till trafikproblem. Igår såg jag ett par grannar som cyklade dit de skulle.../ Lycka till med jobbsök. Hoppas att Erica har något positivt att komma med på torsdag då det ju dessutom är Vintersolståndet!!!

    SvaraRadera