torsdag 8 september 2011

Kvalster helgen närmar sig......



God dagens igen,nu har det blivit ett långt hopp här i bloggen fast det har ju sina förklaringar förstås.
Jag har jobbat på kvällar och även eftermiddagar. Det blir ju mycket körningar ht och dit också.
Igår var jag till två ställen ,jo de ligger ju åt samma ställe förstås och det gick rätt bra. Problemet var ju att hitta damens hus på det sist stället i Nordmaling, fast till slut kom jag fram i lagom tid också
Min mobiltelefon strejkade redan på det första stöället så det gick inte att ringa ut.
Jag kollade detta och det var refillkortet som skulle fyllas på igen. Jag ringer inte så ofta heller och tänkte ju inte på att det kunde vara så.
Idag skulle jag ju vara ledig fast då råkade jag prata m ed en kund på en affär här och hon blev nyfiken på maskinen och då bestämde vi att jag skulle komma på en vising idag då vi båda var lediga.
Hoppas på sälj också!
Igår ösregnade det hela dagen och jag tror höstvindarna kom ,det kändes verkligen när jag körde bilen.
Idag har vi ett strålande höstväder igen och jag hoppas det blir så hela helgen.
Vi har nämnligen en " döda kvalster" helg framför oss. Vi ska ordna egna bok och får man in 3 eller 5 egna som ska till så får man dra lotter och vinna på. det är fina vinster från pengar till tekniska grejer.
jag vill ju helst vinna pengarna eller gärna en gps.

Säljer man ett visst antal maskiner så har man vunnit en resa till Paris och disney.
Det var nyss en resa till Tropical Island/ Tyskland allt gratis gör säljare. hade varit kul att få fara också men visst är det fina bonus priser.

Får man sedan in 25 leads eller fler namn så blir det också bonusar.
Jag ska jobba på det nu i helgen.
Vi far till Dorotea och överattar där för jag vill inte sitta och köra ner mitt i natt heller. Jag kan ju boka in folk på söndags förmidagen innan vi far hem då.
Nej det är inte så kul att bara ligga efter vägarna må ni tro.


Vad tycker ni om dessa djur då? Söta eller? Nej fy vad äckligt eller hur och sådana har vi i sängen bl.a . Ni skulle se våra tester vi gör med proaquan alltså, det är inget vidare alls. men med mattpiskans hjälp såå far de.
Man får inte bort dem med en vanlig dammsugare heller,för mattpiskan går ner flera millimeter i madrassen.
Ska jag fortsätta eller? Nej det kanske är bäst jag slutar här så ni törs sova i natt. Men det är rätt intressant också kan nog skriva mer om det är någon som vill.
Lite jobbar reklam skadar inte eller hur?

1 kommentar:

  1. Av någon anledning lär det ju vara naturligt med kvalster i sängen men en del personer är ju allergiska mot dem! Låter ju bra med bonusar så där, hoppas att Du får någon!/Visst kan regnbågar vara riktigt praktfulla och det ska ju vara bra tajmning för att "fånga" den när den är skarp. Ibland kan man ju se två regnbågar också. Vet inte om det går att se fler. Kramiz och hopp om en fortsatt bra torsdag.

    SvaraRadera