tisdag 7 juni 2011

Tisdag igen...


Idag tror jag att det varit varmare än igår för när jag var på Rusta så tyckte jag det var alldeles för varmt inne, och då jag gick ut där så var det kvavt och det hade tydligen regnat lite också. Det luktade så friskt som det alltid gör då det regnat.
Har sedan varit på stan och kikat på lite av varje då det gäller avslutningskläder med Josefin. Hon gjorde en" jobbardag" på Rusta för de hade Operation syskonskola på skolans högstadium. Det menas att de ska samla in pengar 100 kr till en uppbyggnad skola i Zimbabwe. Ja hela Ö-viks skolor tror jag är med där.
De får välja vad de vill den dagen.
Jenny var hemma och gjorde" nytta", städade och bakade mm.

Eftersom vi inte åt något speciellt till nationaldagen igår så lyxade vi til med strips och fläsytterfile´, vilket var ju så gott må ni tro.

På Coop forum idag stod de ute och sålde Finnerödjas jordgubbar, men de var så dyra litern än så det blev ju inga alls.( 39 kr).

Då väntar jag till närmare midsommar tror jag då priset ju brukar gå ner lite.

1 kommentar:

  1. De första är alltid dyrast, priset går ner och blir billigare efter några veckor :)

    Ha en fin onsdag vännen!

    SvaraRadera