torsdag 19 januari 2012

Ett riktigt busväder!

Natten till idag så blåste det väldigt mycket igen och var kallt. Det kunde man ju märka i morse för det hade drevart och det var verkligen skottar läge utanför ytterdörren. Det snöade också och har så gjort hela dagen. Det verkar hålla i sig än. Jag har skottat två gånger och nu har plogbilen kört här också så det blir till att ta bort det som blev kvar efter den snart.Det är ju ingen ide att gå ut nu medans snön faller lite onödigt för det blir bara mer då.

Jag har inte gjort så mycket som jag kan skriva om det är bara det vanliga.
Tänker tvätta en maskin i kväll om det är ledigt för det är svårt till helgen igen.
Ska planera lite i matväg till i morgon också men det får bli senare.

2 kommentarer:

  1. Vi har inte fått mer snö (än) tack och lov och det är + ute!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
  2. I natt var det säsongens kallaste natt. EN termometer visade på -16.9. NU är det väl -10--11. Det blåste en del kring jul men just nu är det sol och lugnt./ Använder tvättstugan när jag har sänglinne och handdukar, annars har jag ju en egen tvättmaskin sedan några år. KRAM!

    SvaraRadera